SH Administratie & Advies
gespecialiseerd in financiële dienstverlening

Salaris Administratie

Als je personeel aanneemt zul je ook een salaris administratie moeten voeren. Je doet elke maand loonaangifte en draagt maandelijks de loonheffingen af.

Wij verzorgen de complete salaris administratie voor je:

- indien je nog geen loonheffingsnummer hebt vragen wij dit aan en richten de administratie compleet in.

- Een format arbeidscontracten en de loonheffingsverklaring leveren wij indien gewenst aan.

- Indien van toepassing passen we de juiste CAO bepalingen toe.

- Je levert maandelijks de gewerkte uren/dagen, verlof en ziekte in of de medewerker doet dit zelf middels mail of onze app.

- Jij en je medewerkers krijgen maandelijks salarisspecificaties en loonaangiftes. Indien de medewerkers gebruik maken van de app kunnen ze deze online inzien en uitprinten.

- Wij sturen je een betaalbestand zodat je de medewerkers kunt uitbetalen. Dit kan ook via een Sepa bestand zodat de betaling in een keer voor alle medewerkers samen uitgevoerd kunnen worden.

- Uiteraard ontvang je ook maandelijks de loonheffing aangifte die wij reeds naar de belastingdienst verzonden hebben zodat je deze kunt uitbetalen.

 

 

Kaart
Opbellen
E-mail